Inte haft tid, ork eller lust.

Idag hart jag inte bloggat mkt, har sin anledning. Dagen började med pyssel här hemma, seda fixning för att hälsa på Jonathans farmor :) mysigt var det och vi var där i tre timmar, åt, fika och skratta en hel del. Efter de körde vi driekt till glumslöv för att hämt mammas pch pappas stege. När vi kom hem börja vi direkt måla och nu tar vi paus. Så som ni har har jag inte haft tid att blogga idag så mkt..
Sen har jag inte lust och ork, har lite privata problem just nu som har blivit till en stor klump, orkar inte!!Ohh kan det inte bara fungera, vara som innan! Jag fruktar hur de blir nu framöver, får väll svaret nu inom någon dag.
Blir så ledsen :( Hoppas på de bästa och inte på något lidande för någon, blir ju inte bara en som drabbas...men en drabbas ju mest såklart..ja de får helt enkelt lösa sig!

tack älskade Jonathan för att du finns nu när det är lite jobbigt för mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0