känslig.

Nu har min baby kommit hem från jobb och jag har legat och latat mig i soffan med lite film och målat tånaglarna rosa :)Har kommit fram till att jag gråter mycket lättare till filmer nu än vad jag gjorde innan. Sånna småsaker!?Jag har fått så sjukt lätt för att gråta. Film, sms, när någon håller tal osv, helt sinnes så känlsig jag blivit de senaste året/åren. Knepigt :P

Idag har många läst min blogg, roligt :) alltid kul när de ökar! Nä nu har jonathan duschat klart och vi ska se en film och gosa ner oss i soffan under en filt.

Vi hörs imorgon vänner, jobbar kväll så de blir såfall att jag skriver på förmiddagen tror jag, vi får se!sov gott

kram





Jag och mitt kattunge Jonathan, balen -06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0