Bilder från min jul i Österrike :)



Dom översta bilderna är från flygplatsen i köpenhamn och i luften när vi närmade oss Österrike och började se alla älskade berg med snö :) Sen andra raden är typ mest från min underbara bästa farmor och hennes bästa vän, katten maxi :) Äntligen hade farmor gått upp i vikt igen och blivit piggare efter hennes svåra operation, vi var alla så glada!!Sen är det lite bilder på min syster som pluggade hela tiden så flitigt, (är snart läkare), någon bil är på katten maxi i min säng och pappa pratar i telefon. Sen är det ju själva julkafton, då maten var goood, mamma var så fin och farmor var tomte hahaha :D haha den mannen med hunden är våran vän och är ca 30 år tror jag, han e den roligaste människan på hela jorden....manfred heter han haha!Han dricker fyra öl till frukost och här på bilderna är klockan typ 11.00 och han kom in med sin hund i vårat rum och var skitfull och snuskig som vanlig haha så rolig nisse!

Palla inte lägga upp alla bilderna..men en sak kan jag säga JAG ÄLSKAR ÖSTERRIKE, är så glad att jag är halvösterrikisk (min pappa kommer från österrike)..då är ett så otroligt fint land och att båda få växa upp i två länder som sverige och österrike har varit helt underbart, älskar det!!



Gott nytt år får jag väll också säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0