dagens ros

haha jag och mina planer...jag berättade igår för er alla att jag skulle ge mig själv dagens ros varje dag för det skadar aldrig att berömma sig själv lite och så ser man hur bra person man är egentligen...detta skulle jag då börja med igår och vad tror ni jag gör?!?! GLÖMMER DET!!! så lappen är fortfarande tom haha ni anar inte hur typiskt detta är för mig! Men idag får jag ju istället ge mig två rosor, en från igår och en från idag!

så grattis till mig själv Andrea, jag får dagenros idag igen :D!!!!



jag ska såklart nämna varje dag varför jag förtjänar dagensros och jag kan ju börja med att igår var jag värd en ros eftersom jag unna mig själv lite "egen tid" utan stress (annars stressar jag hela tiden). Jag satt i fotbad och massa mys och jag gav mig små komplimanger hela tiden. jag åt väldigt nyttigt och var otroligt glad igår! Därför var jag värd en stor ros igår! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0