en överraskning och en kärlekslycka :)

idag vaknade jag klockan 09.00, efter ca 30 sekunder hör jag hur någon låser upp dörren och jag höll på att skita på mig, seriöst!! jonathan var ju på jobbet och vem skulle komma så här tidigt och bara gå in!?!
haha såklart så va det lilla jonathan som smög in och skulle överraska mig, hade inget att göra på deras jobb!Så kröp han ner i sängen och somna gott (den sötingen kämpar med att gå upp kvart i fyra på NATTEN för att jobba)

Jonathan ligger fortfarande och sover, men jag somna aldrig om, jag log bara och titta på jonathan och höll om honom! Inte visste jag för sex år sedan att vi fortfarande skulle vara tillsammans, kära och så lyckliga tillsammans! Jag är så glad att jag har kärleken, och vem ska kunna skilja oss?!?

om ni nu vill eller inte..ingen kan skilja oss lyckliga människor åt, det är vi helt enkelt och inget kan stoppa våran kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0