Gårdagen med två fina bilder på töserna :)

Jag skojar inte när jag säger att jag INTE hann skriva nått igår haha, dagen började med att jag och jonathan fick ett jätte ryck och började storstäda varje cm i lägenheten, sen fick vi ett ännu större ryck och börja flytta möbler till höger och vänster och nu är här så sjuuukt fint :) älskar att ändra lite!verkligen super nöjd!! Efter vi hållt på och fixat som dårar i våra 80 kvm :P så lagade jag lite mat och prata med mamma sen fick jag snappt hoppa in i duschen för att träffa två av mina favoriter :) Tina och malin!
Malin var jätte fin i sin nyklippta lugg :) och kvällen blev jätte mysig med skratt, skitsnack och massa diskussioner om allt och alla :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0