Ge mig all lycka och tur imorgon..

Imorgon klockan 09.00 hoppas jag att ni tänker på mig för då sitter jag ögo mot ögo med en lärare och har en muntlig tenta...del 1 av 2! jag hade faktikst tänkt att lägga mig i sängen snart och läsa lite till innan jg somnar och vaknar som en nervös gris imorgon!!

Jag såg nyss top model 11, fan jag tycker dom ska klippa dom lite och färga håret på dem haha jag älskar när dom gör de! Själv funderar jag starkt på vilken frisyr jag ska skaffa mig :) de är inte lätt detta med att klippa sig och hur man ska se ut och hur man VILL se ut..hmm men jag kommer väll på nått. Nu har jag annat att tänka på..CMOP tills imorgon!
Så snälla snälla ge mig all lycka och tur imorgon, de tycker jag att jag är värd..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0