God morgon.

Hoppas ni alla har sovit gått, de har inte ja..massa funderinga i huvudet..usch!
Jag vakna vid 09.00 idag och gick upp och tänkte börja plugga nu igen. Jonathan sover fortfarande och snarkar en vacker morgon sång inne i sängen, men visst hade jag saknat den sången varje morgon om jag inte haft honom :)!?

Idag är det grått och tråkigt väder ute :( (tant varning på att ta upp vädret men jag kände för det)
Jag längtar så mycket till våren, ska bli så skönt att kunna slänga va sig alla tjocka jackor och tröjor och bort med alla dessa stävlar och tunga, varma skor!Så härligt de ska bli...

Imorgon har jag tenta och torsdag också så jävlar håll tummarna för mig där ute, jag är värd att klara detta!

kom igen Andrea, de fixar du..tro på dig själv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0