Helgen.

Jag skrev inget igår och idag blir de nog inte heller så mycket mer. Denna helgen är bara jobb och plugg för mig så det finns inte så mkt "kul" att skriva om :S

Igår jobbade jag morgon och det var roligt att se alla mina gubbar och tanter igen :) så de var en bra jobbdag, efterjobb åkte jag hem och började fixa lite med mian kläder som jag la fint i våra nya "boxar" och som sagt efter de bölev det plugg och tv kväll. Vi såg world trad center och usch så hemskt de va och usch vad jag grät :( sorglig film!

så hemskt...

Idag har jag pluggat lite på morgonen och mest bara suttit lite vid min dator :) idag jobbar jag 13.30 - 21.00 och innan dess ska jag fixa lite fint här hemma (det blir sååå snyggt :P)

ha en bra dag yajoouu tjaaouu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0