I need a miracle.

puhh nu är tentan klar :) Hoppas vi på att de går bra, eller hur!! Väntar med att skicka in den till ikävll, kommer säkert komma på något att lägga till/ta bort under dagen :P typiskt mig haha!

Snart kommer även min gullis hem, vi ska göra något jätte roligt haha, vi skulle egentligen gjort det i fredes på hans födelsedag men vi hade fullt upp och hann inte det. Igår skulle vi sen Gjort de hade vi tänkt men neeejj haha vi hann inte då heller, MEN IDAG ska vi för tusan hinna med det :P
Denna roliga hemlighet kommer jag såklart fotograferA OCH lägga upp under kvällen, så ni får spana in här lite då och då :P

nej nu ska jag planera :) tajootjaoouu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0