jag är lycklig just nu.

Skickade iväg tentan för ca två timmar sen, känns skönt att den är "borta" :) Efter det har jag och jonathan ätit och så har vi spikat lite i väggarna för att göra fint, ni som läser tror säkert att vi nyligen flyttat in men det har vi inte :) haha det var över ett år sen men nu har vii kommit till ett stadium där vi köper nya saker och möblerar om, jätte kul! och det bli ju såå finT!

imorgon skulle jag egentligen ha en "mamma dotter dag" men vi flyttade det till tisdagen istället :) Imorgon tänkte jag åka ner och träna på morgonen, sen på eftermiddagen kommer jonathans  syster johanna hit för att låna ett sällskapsspel och efter det kommer jonathan hem vid ca tre tiden så ska vi iväg på våra små äventyr och kolla på lite nytt fint tll lägenheten :)

just de ja, ni vill väll se vad det var för roligt jag och jonathan gjorde innan haha :)



vi gjorde en jätte söt jordgubbstårta som var lite försenad för jonathans födelse dag den 2/1 haha, visst blev den "fulsöt"? gott var det!

nu ska vi se Du, jag och dupree, har sätt den innan men vi ser den igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0