nu lever jag igen :)

anledningen till att jag inte skrev något igår var för att det inte hände något roligt alls haha, var i skolan bara sen somna jag i sofffan när jag kom hem vid 13.00 sen vakna jag vid 17.00 och tvätta till 22.00 :D spännande dag!!Så de var ju inget att skriva om igår.

Idag är en helt underbar dag!jag är otroligt glad, vet egentligen inte så mkt varför men det känns bra iadg :)
Idag kom jag fram till mitt nyårslöfte (lite sent men skit bra)
jag ska ge mig själv varje dag: DAGENS ROS!
Jag berömmer mig för lite, klagar för mkt på mig själv och mitt utssende och jag ser alltid bara de negativa hos mig, men detta året är det slut med det....På kylskåpet sitter nu en lapp där de stå "dagens ros går till Andrea" under de står de datum och varje dag ska jag fylla i något bra jag gjort eller liknade! skit smart, sen ser jag vid varje vecka, månad år att jag inte är så dålig som jag tror...

så idag har jag börjat med att inte stressa, jag har lagat god lax med sallad, haft fett skönt fotbad och rakat benen, smörjt in mina fötter och målat tånaglarna rosa :)



och idag efter skolan (var där bara en timme, gick jag inom gina tricot och köpte mig en jättefin tunika för bara 75 kr, så jag orka inte prova den, men den var jätte fin på mig)



VILKEN SUPER DAG DU HAR HAFT IDAG ANDREA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0