Så ARG att jag brinner upp!!

Idag var jag tvungen att hoppa över skolan eftersom jag hade en viktig tandläkartid för min bajsvisdomstand som skulle rengöras ordentligt! Jag ställer klockan på 09.00 och kör sedan till tandläkaren. Jag hade en tid hos dem klockan 10.40 så jag slängde på pengar till parkeringen 11.34. Jag tänkte att längre tar det ju inte att göra rent En tand! Jag sätter mig då såklart i väntrummet och väntar..och väntar...och väntar..och väntar..OCH VÄNTAR!! När de fortfarande inte kallat in mig efter 50 MINUTER börjar jag bli väldigt irreterad och ser framförmig en fet böterlapp på bilen!! Jag går då snällt in och frågar om de betalr min böter om jag får en..eftersom jag har suttit och väntar i 1 TIMME på att få komma in.

receptionen: Men oj, varför har du inte kallat innan?
jag: (börjar koka) FÖR JAG ÄR EN SNÄLL MÄNNISKA SOM INTE VILL STRESSA!!!
receptionen: (kollar i datan) oj, vi har nog råkat trycka bort dig och råkat placera dig till måndag, förlåt
jag: URSÄÄKTAAAAA?????
receptionen: Men du kan få tre tandborstar som tröst!

OCH INTE FAN FÅR JAG ÄNS VÄLJA FÄRG PÅ DESSA TRE FULA JÄVLA TANDBORSTARNA!!!

Hej på dig roliga fredag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0