så sött, eller hur!?! (och grät gjorde jag!!)



Detta super söta läppgalns köpte jag på ICA maxi igår :) haha kunde inte STOPPA MIG SJÄLV!!! så de fick följa med mig hem!

Idag har jag varit hos tandläkaren, och de var ju minde roligt...fick reda på att jag måste operera ut min visdomstand...tusan var rädd jag blev när det beärtta vad de skulle göra under operationen, en timme skulle de ta och de skulle klippa och skära i tandköttet och sy och blablabla. Rötterna hade fastnat i benen och blabla bla..tillslut blev det för mycker för lilla mig så tror det eller ej..men jag böraj gråta hahaha!Tandlakarna ståg och titta på mig och var helt chockade, men de roliga var att jag skratta sammtidigt och sa högt
"Nä nu jävlar blev jag rädd haha"
Då börja dom också skratta och trösta mig haha, pinsamt men sant!
När jag kom ut till tila som snällt satt ovänta på mig blev hon såklart också chockad
"men guud, vad har dom gjort med dig??" haha

Efter min lilla "chock" hade försvunnit (gick väldigt fort) så fick jag ju gå och tröstshoppa lite, så jag fick mig en fin kjol från gina :) jag och tinis luncha också, gott med pasta :)

nä nu är jag hemma och mina päron kommer snart och hälsar på lite, de tar med sig stolar till imorgon kväll :)

hörs senare!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0