smittad

jag vet inte om det var jag som smittade jonathan eller han mig.
Nu i över en vecka har jag haft ont i halsen till och från, förra veckan börja jonathan också men rejält förkylt, (inte sånt mesigt onödigt som  mig) han hade hosta, ont i halsen, feber? och massa sånt...igår börja huvudvärken på migg öka kraftigt...kände mig lite hängig..idag när jag vakna kände jag mig döende haha nä men typ! min näsa rinner, har ont i halsen och sån jobig ret hosta,,bläää störigt! Men vem som smittat vem vet jag inte!

jag och nissen min mår säkert bra till lördag :) då ska jag först jobba sen ha släktfest här hemma!



men att klara tentan blir man ju såklart piggare av :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0