Vilken bikini är snyggast i sommar?



jag vet, jag tittar alltid på bikini för tidigt :) men man kan ju drömma lite! Detta året tror jag att jag vill ha en randig bikini, men först borde jag kanske sortera bland mina andra 100 st som ligger här hemma. men en randig bikini får väll plats hemma hos mig tycker jag :P

Nu har jag varit helt sjukt duktig och jag är verkligen värld min dagensros idag :) jag har mega sorterat bland mina pappaer, så nu finns allt på plats i pärmar och andra fack. Så skönt och fint här är nu med alla pärmar!Jasg är så grym!!

Imorgon bitti hade jag tänkt att vakna med tuppen och ta mig till träningen :) för nu är äntligen förkylningen över, jippiiee!Så hej på dig friskis och svettis, ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0