Älskar doften av rengöringsmedel.

Hela vår lägenhet luktar just nu citron, grön sopa och mycket mycket mer. Kännser sig lite halft drogad i alla dessa dofter men de känns underbart!!
Jontemyra är på jobb och jag får fortsätta sega vidare här hemma, sitter och funderar på vad jag mer kan städa...jag kan ju alltid gå en runda i vår lägenhet och se om blommorna behöver dricka!!Tänk om jag nu hade haft en hund, guuuud så underbart!Då hade de inte varit lika tråkigt när jontemyra jobba kväll!
Men samtidigt hade jag varit tvungen att gå ut med hunden i MÖRKRET helt själv om kvällarna. Fast vi har ju ficklampa..då blir de inte lika mörkt :)
.



Annras så saknar jag min farmor sjukkkt mkt..hade gjort allt för att vara nära henne igen! Suger när man vet att nästa gång vi ses ligger det snö på marken. Känns som en hel evighet! Saknaden är alltid så stor, hon i Österrike och jag i Sverige :/ Fast den känslan går inte beskriva när man kramar henne igen. Finns ingen som jag älskar så mycket som min farmor..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0