du och jag.


Ehh.halloo??var är solen? kom jag från Österrike där det va 35 grader i skuggan till detta? moln och blåsigt.
Men jag ska inte klaga, livet går vidare även utan sol.
Idag vakna jag klockan åtta av att min jontemyra låste upp dörren, han hade varit på akuten hela morgonen med en kollega. Nu skulle han mest bara säga hej till mig :) Han kröp ner hos mig och vi kramades i fem minuter, sen åkte han igen. Sen dess har jag inte gjort så mkt, kollat lite i klädeskataloger, ätit frukost och varit en msn nörd! De störiga är att jag kan inte ge mig iväg, de kommer en nisse och ska lämna paket så jag måste skriva under. Jonathan har beställt masssa den senaste tiden, massa jackor och nu kommer skor...de rike de kan!!

Ikväll luktar de bio med min babe :)
Imorgon luktar de galen fest natten lång med Tina :)
Söndag luktar de..hmm..de lukten känner jag inte än så de kan jag inte svara på :P




Kan man bli mer kär?! Många vänner säger alltid till mig och frågar mig om jag inte tröttnar på att ha samma kille så länge, och om jag inte snart bara har kompiskänslor för jonathan eftersom vi träffades så pass tidigt i vårat liv. Svaret är alltid lika...Varför skulle jag tröttna?, varför skulle jag inte vara sjukt kär och fortfarande känna att de pirrar i min mage när vi skrattar ihop? De är klart jag gör de! Jonathan är en av de viktigaste männiksorna i mitt liv, han känner mig bäst, förstår mig bäst och kan läsa min tankar utan problem. Han känner mig som ingen annan. Vi är inte bara otroligt kära och har ett roligt, fint förhållande, han är även en otrolig vän som alltid kommer vara den jag litar mest på och kan berätta allt för... Vi har alltid så kul ihop och skrattar så de vibrerar i hela lägenheten.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0