Hej Vänner

Har inte skrivit på ett tag men har haft fullt upp med annat skoj. Torsdags kv'ällen blev de mys med tjejerna, träffades först och åt på haket, blev som vanligt mkt skratt och skoj! Efter de gick vi till gröningen, där finns ett skit mysigt ställe som heter Beach Club, var as mysigt, där sätt vi och drack cider resten av kvällen :) Har fotat en del med mobilen men lägger upp bilderna senare :P

Igår blev de mys med Märta, jag cykla ner till stan som vanligt och mötte upp henne vid mariakyrkan. Sedan gick vi promenix vid havet och gud va skönt de va att doppa fötterna i den värmen!! Sedan blev de maauuudd på mezo och massa snack och skratt. Kvällen igår blev lugn för min del så de va skönt.

Idag är min baby ledig och vi har hela dagen bara städat och tvättat, tråkigt men sånt måste också göras :) ok vi har kramats en hel del också. Lite micro pauser haha!! Alla arbetsterapeuter fattar..men jaja!
Nu ska vi snart åka och hanlda mat på maxi och även köpa med oss flowers..kul att byta ut lite blommor tycker jag!

Nej, nu ska jag ner till tvätten igen, bilder kommer sen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0