Holla haalloo hillaaoo

tjenna Sverige!
Jaha dagarna går så fort och snart ska man sätta sig på ett plan igen för att fågla hemmåt..
Känns både kul och tråkigt, svårt att föklara!!
Idag är de sjukt varmt här igen..vet att i sverige är de lika varmt men där blåser de iaf...här är de 35 grader i skuggan UTAN någon vind..man nästan dör. Att vara utomhus funkar knappt!!!
pratar just nu med min jonathan på msn :) roligt! Ska bli skönt att ses igen..


dagen ugår var underbar, åkte lift upp till ett berg på 2000 meter nått, liften upp var skit brant och jag trodde jag skulle kissa på mig, men som tur var kunde jag knipa!!!Tack o lov att man är ung och kan knipa tänkte jag då!!!

jaha nu står syrran här och drar mig i armen..får väll dela med mig...

som sagt på tisdag kommer jag hem igen och nu kan ni vänta på 100000000 bilder, men kommer så sent på tisdag så kommer nog uåppm först på onsdag om jag pallar haha!



ses, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0