Igår = ingen bra dag.

Igår hade jag en sjukt stor otursdag, så mycket otur att till och med jonathan inte kunde låta bli att skratta åt min dag och då blev jag bara ännu surare!!
Vaknade iaf vid 09.00 och skulle käka frukost. Kände att jag var lite så sur eftersom jonathan ska jobba nu de sista dagarna på min semester, men de kan ju inte han hjälpa :D Efter min frukost kom jag på att jag kunde cykla ner till träningen eftersom de alltid är trevligt att bränna fett. Så på med mina tränigskläder och börja bika ner till stan..Vad tror ni händer!? va!?
Jodå så att jag drabbas ju av vääärldens ösregn, ett tag visste jag inte om de var regn eller hagel för fy vad ont de gjorde när de träffa mig. Ja ja men där cykla jag, börja trampa som en galning och tänkte lite sådär osmart "jag hinner ner, kom igen Andrea!!" Shit vad jag cykla!!när jag pakerat cykeln vid friskis och skulle hoppa av såg jag alla blickar inne från friskis"du ska väll inte in och blöte ner våra maskiner" jag lovar att de tänkte så!! Jag var som ett vattenfall! (måste sätt sjukt roligt ut nu när jag tänker efter!!) haha jag blev så rädd för deras blickar så jag lovar att jag våga inte gå ¨in, stod där i regnet och bara titta på dom. Kände vilken nice pool jag had ei mina tygskor också för den delen. Vad tror ni jag gör? jodå, jag vänder och börjar cykla hem igen haha (störd) och de regna ochg regna och regna, jag lovar att folk stod i sina fönster och skratta åt mig. Jag kämpa som en gris upp för backarna och trampa så jag trodde jag blev jagad av en mördare. De elakaste av allt är att vid varje jäkla övergångställe så släppte ingen bil före mig, kunde stå där i flera minuter meddans regnet pissa ner på mig. Ja, ni hör hur arg jag va!! haha
När jag väl kom hem och skulle pakera min cykel, tappar jag hela min väska så mobil och alla träningsgrejer flyger ner i marken. Jag suckar och få såklart plocka upp. Ser du att några jäkla snorungar i 12 års ålder står och skrattar åt mig från trapphuset. Just då trodde jag att jag skulle sprängas!! Sen kommer min granne och fäller en kommentar med ett stort leende "är du ute på cykelrunda i regnet ?" jag log allt vad jag kunde för att hon skulle tro att jag tyckte detta var otroligt mysigt!

Slutade med att jag stod på ballkongen och försökte få av mig dessa blöta äckliga kläder. Till och med mina trosor kunde jag vrida typ 7 varv!!!
Efter denna cykeltur var hela min dag förstörd! Efter detta gick allt fel, ALLLT!!!

Idag så skrattar jag mest åt de hela om jag ska vara ärlig. Funderar på att göra ett nytt försök idag!Solen skiner men det är lite halv gråa moln, kanske ska ta bilen haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0