Min dag igår :)

Hej hopp.
Igår började dagen med en lång, seg, mysig och rolig frukost med jonathan. Sedan sega vi i soffan och titta på en film. Efter de tyckte jag att vi skulle ta tag i våra liv (mycket klokt beslut enligt mig men inte enligt Jontemyra). Jag kunde iaf övertala honom att gå en promenad. På väg hem från promenaden gick vi även inom tempo och handla lite smått som vi behövde. När vi kommit hem så gjorde vi snyggt på ballkongen. De hade råkat bli lite halvrörigt där inte, lite fågelskit på stolar, blomkrukorna stog cp, hmm och lite sånt. Satte även upp min favorit strut igen hahaa :D (nog bara jag som fattar)
På kvällen sedan begav jag och Tina oss till Stattena för att träffa hennes arbetskollegor och för att festa loss med dem. Vi åt god sallad och lyssna på michael jackson typ halva kvällen. Haha lite halvsegt enligt mig :P
Sedan tog vi taxi till stan, började med en gratis stempel på bakom eftersom den ena tjejen som var med hade en bror som jobba/ägde bakom..minns inte riktigt hur de va. Sedan gick typ alla till olika stället (svårt att hålla ihop 10 fulla människor som vill till olika ställen haha). Tina, hennes kollega Andrea och hennes kille Jon och jag vandra vidare till ett annat ställe som jag inte alls kommer ihåg just nu vad det hette. Nått på p iaf..hmm gamla Q var de iaf. Tina hade två gratis biljetter så inga pengar behövde användas här med + 29: an i baren... det va nice, stanna där ett tag, träffa Malinfisen och Natasa. Sedan vanda vi vidare till Tempel, haha även här hade jag gratisbiljett :D

Helt sjukt jobbigt att vara på samma fest och ut o festa med en till tjej som heter Andrea haha, man är så van att man ALLTID är själv med de namnet överallt och nu helt plötsligt ska man dela de namnet en hel kväll och natt. HAha vi skratta mest för hon kände lika som mig och vi var lika förvirrade när någon ropa Andrea eller om någon undra vad Andrea tyckte så svara vi båda och ja ni vet.

Var iaf en trevlig natt och de kommer en bild sen.


Nu ska jag göra ett 29 försök att väcka Jonathan Mr proffs på att sova!! Vi ska nämligen till Glumslöv idag på pappas och mammas begäran :P

nej, nu ska jag in och slå en kudde i huvudet igen, nytt försök, nya tag!!


Ha en trevlig söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0