Sorry, jag är kass!!

Ja usch vad lite jag har besökt min blogg de senaste dagarna. Har ju lite olika förklaringar på de så jag behöver faktiskt inte ha skuldkänslor. Förlåt idag i norrköping :P nu ska du få höra vad du missat hhaa :D skoja. Konstigt nog har jag haft många läasre fast jag inte skrivit, alltid roligt,
Iaf..
Min sista semester dag var onsdag, den dagen började med en biltripp till Landskrona för att jag behövde fixa lite ärenden, efter de blev de g-löv för att kolla läget! Sen tror jag att jag åkte hem men minns faktiskt inte vad jag gjorde där på kvällen :S

Torsdagen ringde klockan allt för tidigt enligt mig och jag fick en chock när jag fattade att jag verkligen skulle upp och jobba. Men det var även kul på ett vis att vara tillbaka, mkt skvaller, mkt info och även lite nya gubbor och gummor som flyttat in., Haha vår avdelning där jag jobbar har även skaffat husdjur...jadå FYRA stora skäldpaddar ska vi nu även mata och leka med. Hur tama som helst och pensionärerna älskar dom :D så kul att se.
Torsdag kvällen cykla jag ner till stan för att kolla läget på festivalen med min tina baby, börjades med mat på haket och sen lite stånd. (haha komiskt)
Vi köpte oss på varsitt svart, flätat armband som nu är vårat kompis armband hahah sen köpte jag även en hemlig present till en viss person som jag vet läser min blogg så sorry, det berättas inte än :P
Vi såg Janet på rix fm festivalen och gick till hampan där vi drakc cider som smaka öl, mindre roligt och gott. Sen var det bara till att bika hem i mökret :S rädd som en fluga..

Fredag..jaha vad hände här, inget mer än att jag var duktig och cykla till jobbet (hade kvällspass) fan vad jag är duktig..mkt längre än vad man tror och backarna hem sen är inte roliga, men jag cykla som en dåre och är man tävlingsinriktad så är man..eller kanske ska säga tvångtankar!? "Måste vara uppe från backen om två minuter, annars dör jag"...funkar bra!!

Lördag: Morgonpass på jobb, fick en box i magen av en tanta jävel!! (ursäkta) men hon tyckte att jag stod ivägen när jag skulle vara så snäll och hjälpa henne..usch vad man kan ändra sin personlighet när man är gammal..de är synd om dom jag vet men jag kan inte alltid ha tålamod med dementa :/..ibland blir man så arg och ledsen när man sliter för dom och får inget tillbaka. Men de går över, man får vända sig ett tag, ta tre djupa andetag och sen på med leendet och vänligheten igen. Jag gillar dom alla trots allt :)
Efter jag cyklat hem från jobb i världens motvind (trodde jag skulle dö och ta mina sista andetag) så duscha jag eller när jag skoja, jag och jonte somna dirket när jag kommit hem haha, sen duscha jag..fräschee!!Efter de cykla vi ner till stan, gick på festivalen tillsammans, åt någon kycklingwok som inte var allt för gå..jonte myra fick en lite påverkan på magen av den hahaha!!vi gick mest runder bland allt folk och alla fjortisar, suck. Jag och fjortisar går inte ihop..herruguuuud, var ju hur många småflickor som helst som fick sin första fylla...skrek och var allmänt störiga. Ja, som sagt, har lite svårt för dom..haha! bara gick och sucka och jonathan bara skratta åt mig.
Vi tyckte att festivalen var allt för överskattad som vanligt och gic och träffa malin och tina på mezo, haha gud vad  vi skratta och skoja :) jonathan visa även en ska som jag tyckte var allt för pinsamt men tjejerna hade ju kul åt de :) Efter de cykla vi hem :P

Söndag: Morgonpass på jobb och tröttare än tröttast. nä nu har jag kramp i alla fingrar och tår. Pallar snart inte srkiva mer. Jonte och jag kollar lite hotell och sånt mys, vi ska till göteborg i mitten av augusti någon gång.mys!

puhh...ich habe einen krampf!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0