Tillbaka till verkligheten..

Hej alla vänner!
I förrgår landa jag i >Sverige..alltid lika jobbigt att säga hejdå till min farmor :,( ohh va jag kommer sakna Österrike!!men jag kommer ju dit igen..
Flyget gick bra och sånt iaf, så de va skönt. Jonathan kom sedan och hämta mig, va så skönt att hålla om honom igen :)de har jag saknat, MYCKET!!

Igår spendera jag kvällen med mina tjajoor :) Tina, Malin och sabina. Kvällen började med en cykeltur ner till stan med malin och tina. Vi mötte upp sabina och vandra till Harrys. Där "vår" servitris flörta med oss som FAN!! ursäkta haha. Jag tyckte mest de va kul och satt och små skratta lite meddans hon flörta på :D haahha
Efter vi hade ätit gick vi till mezo för att tina och malin va sugna på kaka/glass. Där blev de heta diskussioner om lite för privat för min smak haha :) ja, temat blev helt enkelt bajs!! Av alla saker...

Sedan när de va svinkallt cykla vi hem igen. När jag kom hem låg jonathan och sov fortfarande haha, han hade somnat vif 16.00 och när jag kom hem va klockan 22.00!!smart bäver.
Jag och jontemyra kolla sex and the city filmen :) som han hade köpt till mig, så glad jag blev. Men tyvärr..jag somna!

Nu ska jag bara fixa lite annat, sen ska jag lägga in lite bilder från Österrike :)
puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0