tjenixen fröken positiv!

Jag är så trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen :/ alla dessa sommarvikarier på jobb tar all energi från mig och all annan fast personal. OM MA INTE PASSAR I VÅRDEN OCH INTE KLARAR AV ATT SE BLOD, BAJS, SVETT OCH TÅRAR SÅ SKA NI INTE SÖKA SOMMAR JOBB INOM DE YRKET!!! Ta maxi eller nått för fa....
Ursäkta, men det är inte rätt att man ska slita och springa sjävl och dom dessa vikarier svimmar nästan bara någon har kissat lite i trosorna, SÅNT HÄNDER!!!! De är de vårdtagarna som drabbas mest ju..usch!

suck... imorgon kväll kommer jag ha en mardröm, jobbar med världens lataste, tråkigaste person...slö som döden!! Tilloch med mina gubbar och tanter skrattar och skojar mer än hon, blä vilket seg kväll de kommer bli. Hon kommer sitta och läsa tidningen och jag kommer springa på alla larm och matningar och medicin utdelningar...Men varför ska jag inte stå på mig och be henne lyfta på röven!? de ska jag faktiskt göra imorgon!! Jag ska be henne lägga den och den och mata den och den...allt ska jag inte göra själv! Nu lovar jag mig själv och alla ni som läser att jag ska säga till henne om hon slappar för mkt!! Jag ska stå på mig!! och fredag, dagen efter ska jag slita med den skit vikarien igen + en annan vikarie som inte heller fattar vad som innebär att jobba inom vården, hmmm titta ut genom fönstret?! trevliga dagar jag har framför mig haha :D

Jaha kanske ska bli lite positiv igen, ganska negativt inlägg ser jag haha :D Har iaf mkt kul att se framemot till helgen, Fredag kommer min syster och hennes killa, då ska vi ha kräftskiva haha :D spela tv spel och skratta och skoja som vi alltid gör. Syskonen flippiga!! Lördag vet jag inte vad som händer än, men säkert nått skoij. Söndag ska jag och tre vänner hyra bil (vågar inte ta min volvo haha) så ska vi köra upp till göteborg och gå på liseberg hela dagen, fyy jag hatar dessa snabba äckliga leksaker i luften, men jag ska ju inte vara tråkig :) Fast jag har redan sagt att jag står gärna nere och håller era väskor om dom vill :P Vi ska gå spökhus och grejer..Etta inte gå längst bak eller fram...håller mig i mitten!!

Jaha annars då..jag och min babyboy jontemyra har ju fixat i våra garderober, blir så snyggt så!!
Nej nu har jag lite torka uppe i hjärnan så vi säger så!

Tschüss baby!!



Vi fyra snyggingar ska vingla upp till göteborg och leva livet på liseberg!!
Tina ska med :)(tina med långt hår, de va tider de haha :)

Mollemus såklart!!

och strippan Ida haha :D

och sist med inte minst, lilla jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0