Idag.

Min lediga dag har varit tvättdag :) så nu kan vi äntligen gå med rena kläder igen (skoja, så illa var de inte) Ikväll har jag varit otroligt jobbig, under hela matchen satt jag och skratta och innan matchen var jag också helt galen. Jag blir konstig när jag är ensam hemma hela dagen. Stackars jonathan får lida med de. Fast jag vet han gillar de för han går och små ler hela tiden och skrattar åt mig lite då och då :) Nu har han gått och lagt sig, han börjar jobba 3 I NATT!! uschhh..!!

Imorgon ska jag träna på morgonen, efter de ska jag på ett uppdrag där jag inte varit på ett tag och sen är jag hemma efter tre och då får vi se vad dagen kan bjuda på!!

Måste bara säga att de känns väldigt konstigt att inte ha något att plugga, men de är otroligt skönt kan jag tala om för er!!

Genom den här kyrkogården går jag varje dag till och från skolan (i lund)
Jätte fin och stor kyrkogård!!Här är bara en lite liten del av den. Där ni ser korset simmar de alltid massa guldfiskar och lite då och då även små söta ankungar :) gudd nej vad händer?! TANTVARNING!!! shiiit...lägger upp bilder på en kyrkogård och pratar om om guldfiskar och ankungar!! KATASTROF ANDREA!!nej fyy..blev rädd för mig själv nu så jag stänger datan och sätter mig vid tv..så jag hittar mitt egna lugn :) haha
Ha en bra natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0