Ny klippt och fräsch.

Helloooo
Igår var jag och klippte mig och gjorde slingor. Blev riktigt nöjd faktiskt. Kul att bli lite sommar fin med ljusa slingor i mitt mörka hår!!
Efter mitt frisör besök var jag och storhandla på apoteket haha så sjuk jag kände mig när jag kom ut med min mega påse!! Men jag ska berätta för er att den var inte fylls med medicin, sånt annat viktigt som plåster, tandtråd, tamponger och bla bla bla!! Men folk på stan trodde nog jag var döendes...

Vid två tiden körde jag hem till glumlsöv, fira pappa bus och hann även med en promenix men emma :) Hon hade världens sötaste mops med sig, 9 månader :) så han fick gå med oss!!
Efter jag sagt hejdå till min familj körde jag hem igen vid 23.00! Jonathan fick jobba över så de va segt...men sammtidigt fick han börja senare ju, så de var väll okej ändå :P

Nu idag ska jag på utbildning på eftermiddagen (inom jobbet) med medicin och sånt. Sen imorgon är de hel dag med utbildning. SEEGT!! så idag håller jag hus på maria parks festlokal..

Annars har jag inte så mt mer att skriva just nu..


Lite bilder på mitt hår ↓

← ← Jag just nu..Morgon frilla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0