Dagen.

Idag har de varit dålig uppdatering, dels för jag varit bakis och delw för jag helt enkelt inte har haft tid! Ni har iaf fått se alla fest bilderna  från igår :D

Idag vakna jag fösrt 08.00 på morgonen men somna genast om igen (tre timmars sömn är för lite!!!) kom ihåg de...
Vakna sedan halv tolv, ouups jag som skulle äta bakisfrukost med tina :) men de gjorde vi!!Jag cykla ner till stan vid haalv ett tiden, åt frulle på eh. Sen gick vi på hälsomässa på ih!Faktiskt mkt mysigt och kul, vi köpte lite och prova på lite grejer, haha men fyy en tant lura ju på oss att dricka någon aloe vera grej och jag säger bara en sak : DRICK ALDRIG ALOE VERA ELLER HUR DE STAVAS NÄR DU ÄR BAKIS!!!!! de roliga var ju att hon stog att snacka och titta på oss meddans vi drack så vi våga ju inte helle ut de..klumpigt och segt var det + att de smaka alger blandat med bajs typ?

jaja skratta litte smått gorde vi även åt saker som man faktiskt inte får skratta åt :S usch!!

sen cykla jag fint hem och fixa lite här hemma!Mysig dag har jag haft :)



jag hoppas på de bästa...tycker det känns jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0