Det ni har missat de senaste dagarna!

Ja som ni alla märker har jag inte riktigt haft tid att skriva, hela helgen jobbade jag med mina kära patienter och sen har jag mest njutut av att jag klara tentan :D helt underbart!!

Igår hade jag typ en "mamma dotter dag" vi var på plantagen och jag fick en blomma och kruka av mamma för jag klara tentan haha söt!! Sen körde vi hem till mig där vi bara mös, tände lite ljus, kolla lite på facebook haha och titta på den rätte för rosing! Sinnes..

Idag har jag haft en självstudiedag, jag och jonathan körde hem till hans föräldrar där vi hämta hunden santoz :D sen körde jag och jonathan med hunden i knät till pålsjöskog och gick på en jätte runda :) så mysigt och roligt vi hade haha! Sen körde vi hem igen till jontes föräldrar där vi fira joel (jontes lillebror) som fyller år idag, det blev våfflor!

nää nu har jag annat för mig..tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0