Drömmar..

Shit, i natt drömmde jag ju verkligen konstiga grejer!! Först drömmde jag hur konstig dröm som helst om att jag och jonathan hade inbrott i våran lägenhet. Jontahan var inte hemma men jag och min pappa var hemma! Vi hörde att de kom någon i trappen (som man annars aldrig hör haha) Vi såg då en kvinna, blont hår med en helsvart lackdräckt..hmmm..! Ja så låste hon upp våran dör med sina fingrar, alltså ingen nyckel haha! Hon knuffa iväg pappa och mig och vå knuffa ut henne igen. Då stack hon HUVUDET genom brevlådan (en väldigt smal liten öppning på dörren!! Hon snodde då pengar, 6000 kr som låg precis innanför dörren och fråga mig inte varför pengarna låg där!
Några dagar senare i min dröm var jag ensam hemma, då kom hon igen, men denna gången tog hon bara salt och peppar haha! Okej...sen vakna jag och skratta lite smått! sen somna jag igen och då...

Till nästa dröm: Jag var i österrike med hela min familj, slälkt och vänner. Jonathan och hans familj, släkt och vänner var också där! Jag och jonathan skulle gifta oss i den lilla kyrkan i byn haha, mamma hade valt klänning till mig! FYY FAAAN vilken hemsk klänning! Den var skrik blå med massa blommor på, typ i grön, röd, gul och lila! Så mins jag att jag hade jätte håriga ben, alltså jätte!!Och jag tänkte, ähh skit samma, vi ska ju bara gifta oss!!! Sen gick jag ner till kyrkan och det spelades en jätte hemsk musik, men jag var ändå jätte lycklig fast jag såg ut som FAN!! men helt plötsligt var jag skit snyggg, världens finaste bröllopps klänning och frisyr, shit va snygg jag var haha! Sen i kyrkan så gifte vi oss, efter en lång diskussion om varför jonathan inte ville skriva på ett papper om att skaffa hästar  :S haha
 sen minst jag bara att vi åkte till grekland jag och jonthan och fira! Vi var skit fulla och klippte sönder min klänning :S

sen vakna jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0