God morgon mina kära!

Idag vakna jag vid halv åtta med världens träningsvärk i ballarna (röven, rumpan, skinkorna, skjärt) elller hur man nu ska kalla de! Det är inte ksontigt, först träning med tina i 1 timme och 30 min på gummet, sen igår eftermiddas cykla jag och jonathan en lång runda, till stan osv. Hha jag hade inga luft i däcken så tur jonathan har lita arbetskamrater på vägen man kan cykla inom och pumpa :) sen jävlar gick de undan ! Det var iaf jätte mysigt, härligt, skönt och kul :D

idag ska jag cykla ner till stan igen (skit bra träning) för att träffa Märta, vi ska väll gå runder lite på stan, luncha och göra annat mys!

Nä flickor och pojkar, nu ska jag fixa lite grejer!Tjoohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0