God morgon mina vänner :)

Idag vakna jag kvart över sju, pang bara så!trevligt! De gick jag iaf upp och har nu länge letat efter två papper, tandläkartiden och mitt schema så jag vet hur jag jobbar i helgen! jaja de löser sig!

Igår gick jag i skolan från 13.00 - 16.00 och det är samma tid idag som gäller :) sen är jag ledig torsdag och fredag, så skönt. Mina lediga dagar ska jag spendera med att träna med tina på torsdagen och träffa märta mus på fredagen :)

haha guud jag måste bara berätta om min gårdag!!! jag hade du tänkt att gå ner till knutpunkten (stationen i helsingborg) från där jag bor och hade hört att de skulle väll ta ca 30 min att gå. Först tänkte jag cykla eftersom de går mkt mkt snabbare men jag gick iaf. Jag har aldrig gått ner till stan innan så jag gick ca 45 min innan tåget skulle gå, eftersom jag inte riktigt visste vilken väg jag skulle ta stog jag länge och titta på alla vägar som kunde vara möjliga att gå haha men tänkta att denna vägen är säkert skit bra. och så börja jag att gå och gå och gå (ganska fort gick jag för motionens skull). Helst plötsligt stannar jag upp och tittar på klockan, då var det bara 20 min kvar till mitt tåg gick! Jag titta mig runt omkring och sa högt "va fan är jag"  haha ja tro de eller ej, men jag stod bland några hus och var heeeelt vilse! jag försökta ringa lite folk som skulle kolla på en karta var jag var men inte en jävel svara, tack tack!! så det var ju bara att fortsätta och gå, tillslut såg jag att jag hade gått massa sick sack och jag hamna på jätte kosntiga stället och fattar inte alls hur jag kunde komma dit, men men jag gick och gick och fick tillslut börja springa för att hinna med tåget (måste sätt grymt rolig ut)! Jag var ju så varm så jag börja klä av mig jacka och grejer, pinsamt läga men vad skulle jag gjort! När jag äntligen visste var jag var så hade jag fem minuter på mig till tåget skulkle gå, jag sprang som aldrig förr haha sinnes! men jag kan ju tala om för alla där ute att jag missa mitt skit tåg, de stängde dörrarna framför näsan på mig där jag stog och svettades och knappt kunde andas!! tack!  Sen var det bara att sitta och vänta på nästa tåg som gick 40 min senare, som tur var kom frida och jag fick lite sällskap! jag hann precis till skolan, men missa även bussen i lund så fick gå till skolan där med. Så igår fick jag en promenad på ca 1 timme och 30 min! jeiihooo!haha


IDAG SKA JAG TA BUSS JÄVELN FÖR JAG HAR ONT I MINA BEN OCH I MIN RYGG FRÅN SKADAN!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0