JAG LEVER!!!

Jag vet, dålig e jag men jag har faktiskt inte haft tid, lust eller ork att blogga!!
Men får väll skriva att jag lever så ni inte tror att något allvarligt hänt mig!Det har det icke!!!
Just nu lever jag i lite tentastress förstår ni så all min kraft och energo går åt att läsa om självmord, ångest, depression, bipolär sjukdom, schizofreni osv..spännande som fan men så mkt att lära sig..sinnes!!

Igår var jag och klipte mig, hejdå håret.. hmm inte riktigt men länge sen jag klippte så mkt på längden...kul med lite förändringar :)

Nää nu får jag väll forts'tta plugga, nu vet ni iaf att jag lever och mår bra hehe, idag ska jg till min syster vid 17.00 tiden, vi ska plugga! Flitiga syskon!!

jag hör nog av mig snart igen, håll tummarna för mig på fredag när jag har salstenta 09.00-12.00

tjaoooouu


så här klippte jag mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0