Lördag.

Hej allihopa :) Igår var det en hektisk med rolig dag!
Mina naglar blev jätte fina, man måste bara vänja sig lite haha :) Sen tvätta jag och jonathan, samtidigt som jonte klippte sig, jag laga mat, vi hämta vår asss snygga tvbänk och vi börja bygga ihop den OCH göra vid oss lite för min systers kalas :D puhh!!

Idag fyller min syster 25 år, grattis grattis till henne, hon ska ha stor fest ikväll men den här helgen är jag verkligen en upptagen kvinna!!! Igår var jag bjuden på tre fester, men jag bara till min syrras, idag är jag också bjuden på tre fester, hinner med två idag :) haha galet!
Dagen idag vet jag inte riktigt hur jag ska börja med....måste hinna med att plugga, sticka ner till stan och ta ut pengar, in på systemet och hitta nått att ha på sig idag, sen måste jag köra till glumslöv där jag ska färga håret lite snabbt haha och Sen måste jag ju också hinna hem igen och duscha/fixa mig för min fullproppade kväll :S

okej..då börjar vi....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0