Min helg!

Här får ni se hur min helg har sett ut, har ju inte hunnit skirva :S
Fredag: På morgonen sa jag hejdå till jontahan som har varit i london hela helgen med hans vänner(tittat fotboll och sånt trevliugt :) sen åkte jag till skolan, hade lektion 9-12 så de va lugna puckar!!När jag sen kom hem åt jag knäckebröd med ägg (som tina tyckte var hur konstigt som helst haha ?!?!) vet egentligen inte varför jag skrev vad jag åt...intresseflaggan kommer fram eller? Sen körde jag till landskrona och gjorde lite uppdrag där :)skönt va de och behövligt :) efter de körde jag hgem igen, duscha och gjoprde mig fin för malin och tina :) vi hade en jättemysig kväll, åt gott och snakca massa massa massa :D efter de körde jag hem till glumlsöv, tänkte lika bra jag hälsa på dem och sov där när jonathan andå var iväg.
Lördag: Mamma och jag körde till bali, hyllinge och köpte massa massa massa haha! Påväg hem sen strejka volvon mitt på vägen haha så pappa fick komma och hämta oss, men som tur e är han en lite smyg mekaniker, så vi kom ju hem med bilarna!!sköönt! Kvällen tittade vi på film och mamma hade lagat hemmalagad pizza! Mysigt att komma hem ibland!!
Söndag: (idag). Jobbade jag extra klockan 06.45- 14.15 och nu har jag kommit he, ätit knäckemacka med ägg igen och en avocado eller hur de stavas, gott va de iaf!!Nä Andrea ska skärpa sig nu och pluggaaaaa!!!

Snart kommer min baby hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0