Dagen har varit fin.

Idag har det varit en riktig äventyrs dag med massa utflykter. Morgonen började med frukost och lite solning på ballkongen sedan duscha jag och jonte för att sedan köra till Åstorp med två bilar, jonte före och jag efter :) där fixa jonathan lite med sin nya bil (eller inte han, sånna bilnissar), lackning och sånt!Meddans bilen var där hoppa jonte in i min bil och sen körde vi mot Mölle/Kullaberg! Där åt vi glass vid havet och promenerade runt lite!Ohh va de va mysigt,ohh så fint väder!! vi körde inom massa mysiga byar och andra fina områden :)  Efter vi varit där åkte vi lite mer på äventyr med bilen :) sen hem ett och softa i några timmar. Sen återigen till Åstorp, hämta bilen sen hem igen haha vilken dag!! Men har faktiskt varit mysig :) roligt att hitta på nått som man inte brukar!!

Imorgon ska jag först träffa Emmy och Emma, vet inte riktigt vad vi ska hitta på men skoj blir de säkert :) efter de ska jag ta mig till lund och göra staden osäker :P Ska träffa Hanna, Emilia och John och vi ska festa till de rejält!!

Lördagen blir nog utgång i helsingborg med Tina :)

Hmm någonstans ska även plugget få plats :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0