God morgon alla glada!

Vakna för typ 30 min, jag är mästare på att vakna mega tidigt och jonathan är mästare på att sova mega läääänge!!! Bra va :)

Jag tänte sätta igång med pluggandet nu dirket :/ har man de gjort typ haha nää men har lite annt för mig senare idag ju..ska ner till stan och kolla på balen vid 3-4 tiden..efter de ska jag äta maaaaauuuddtt med tina. Hoppas de hinner laga min cykel idag, jonathan ska sedan gå dit med min cykel. Hoppas hoppas hoppas de lagar den, då kan jag ta den idag ner till stan som jag alltid gör :) saknar min cykel :(


hmm de var något mer jag skulle säga men va de va är ju frågan..hatar att glömma saker, usch börjar komma in i åren nu :)!!
 jaja tar de sen då om jag kommer ihåg de. Blir nog ingen träning idag..känns rejält från igår haha men de är ju så de ska vara, eller hur!! Kanke göra jag lite styrke träning här hemma :) ska tvinga med jonathan också, men säg de inte till honom!! Så blir de en överraskning, thihtii

jaja men vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0