Helgen över!!

Jaha då var en till helg över och den har ju varit lagom rolig eftersom jag jobbat hela helgen! biiblääblööö
Jag fruktar att jag får ett samtal idag som inte är så trevligt och jag ska nu hela dagen ladda mina krafter så att jag vågar säga ifrån ordentligt, Angie kan!!!

Om ni undrar varför jag sitter här nu på morgonen kan jag ju berätta att jag ska till skolan idag men smart som jag är ställde jag klockan mer än en timme för tidigt! Angie kan hahah!!



Fan, ja som skulle skriva nått men de glömde ja ju. Finns de nått värre än när man glömmer grejer..ja usch ja man säger att man blir som man umgås och jag jobbar ju på demensboende..inte bra detta!!

men iaf, min panik är över och jag tackar alla gudar, änglar och demoner för de :) puhh de gick bra denna gågnen iaf..



sen till en annan sak, en förändring kommer ske, med vem vad eller när säger jag inte men vänta ni bara..vänta ni bara
Angie kan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0