Inget vidare.

Idag har varit en deppidag för mig,inget vidare alls!! Den hade tänkt blivit så bra..först träffa Emma och Emmy och sen festa i lund med massa snälla människor, men som sagt, ingen bra dag idag! Har kännts fel hela dagen, den svarta klumpen som lyckas tränga på.
Hatar när jag har mina deppiga dagar, dom gör mig så ledsna och jag blir så arg! De blir inte heller bättre att jag då måste låtsas må bra och inte kan bara gråta ut och bara släppa allt de tunga. När jag då har en sån här dag blir det inte bättre av att de där som hände idag!! Skit kul ju, nä fy fan vad jag hatar sånt!! Jävla ostbåge!!

Nää nu har jag tuppat lusten totalt! jaja trevlig helg alla...

Kommentarer
Postat av: emma

aw, gud vad snygg blogg. jag är sjukt imponerad :D

pusss snäckan!

2009-05-22 @ 18:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0