lurad.

God morgon alla glada, ledsna, arga osv
Vaknar för en halvtimme sen, då hade jonathan jobbat några timmar redan, stackare!!Jag såg att solen sken så fint och tänkte att jag skulle sola lite på ballkongen innan jag cyklar till träningen., Byter om till "solarkläder" Sätter på musik på datan och sätter mig i solen. Ett, två, tre så var solen borta..fick inte ens sol i 5 sekunder!Men vafan, jaha..otur!?!
Så nu har jag placerat mig i sängen i väntan på att solen ska komma fram igen, då jävlar springer jag ut!!

Vid 10.00 ska jag träna med tinis, skoj skoj. Efter de består dagen av städning, plugg och lite annat skoj man får hitta på denna söndag. Förresten, i natt drömde jag sjukt konstiga drömmar..typ 19 drömmar i en dröm :S!?! Så förvirrad jag var nu när jag vakna, komiskt!

Nej kära VÄNNER :) nu ska jag göra soldansen så solen kommer fram igen!

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0