Nästan pinsamt.

Igår när jag cyklat hem och kommit hem från skolan så satte jag mig i soffan, måla naglarna och titta lite på tv..alltså en total slappgrej :) haha
Sen la jag min ner och SOMNA  18.15!!! Hur länge tror ni jag sov?? jodå..till 23.30..sen gick jag och jonathan och la oss men jag var ju pigg då haha!Somna efter tolv nått och vakna nu på morgonen 07.15... inte konsitgt för jag hade ju sovit en del timmar redan :S
ojoj tröttare får man vara!!

idag ska jag och jonte fixa lite, vi ska köra till åstorp med två bilar och fixa lite där osv osv
Men nu ska jag nsart sätta mig på ballkongen, solen skiner där så varmt och fint nu!!
Ska bara läsa lite bloggar först!
Förresten har juu glömt att säga att jag är ledig nu i 4 dagar, guuud de behövde jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0