ohh FAAAAN!

Förlåt men jag är så arg, jag och jonte har spelat playstation (worms) skit länge nu och han har haft sån tur och flyt hela tiden :( blir så arg..sen när jag dödar hans maskar bara surar han meddans jag sitter och skrattar allt vad jag kan när han dör och även när jag dör skrattar jag ju.. hmm de är ju ett spel!!

så nu surar han och nu surar jag :/

Dagen med Tina var jätte mysig, men hallå ja, storm eller?!? fy va de blåste och var kyligt i vinden, men när vi hitta vår plats i solen och med en chai latte i handen blev allt genast mkt bättre!
Tänk var fulla alla studenter är nu och spyr på sina balklänningar :S hehe illa läge!!

godnatt, som sagt är sur på Jonathan och han är sur på mig!!! (ja ska varna han nu: om vi spelar imorgon igen kan dina maskar gräva ner sig under jorden redan nu för imorgon har mina masker super krafter och har gått en vapenkurs under natten!!!)

P.s: ja, jag vet jag borde plugga istället för att spela me nissen min men måste ju även få ha lite liv ibland..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0