Panik!!

usch ge mig ett tecken haha, bara jag som förstår vad jag menar men de är bra att bara jag vet kan jag lova :P:P men snälla snälla jag har inte tid för detta nu. ångest! ok inte lönt att jag skriver för jag vill inte berätta och de låter bara flummigt, men jag har sån jävla panik!!!

Till något annat då..
Just nu är jag skoltrött som en påve!!! Jag vill bara ha sommarlov, har varit så flitig och klarat alla tentor men nu är jag trött, de mä'rker jag tydligt!!Men än så är det inte sommarlov, fyra grupparbeten till, tre seminarium och en praktisk tenta i fyra ämnen, hej hej!!haha men ja är glad ändå för jag är så stolt över mig att jag klarar mig så fin t, jag är ju grym!!
Inte visste jag att de kunde bli en duktig och ordentlig skolflicka av mig :D
Jag har ett bra liv om jag tänker efter, perfekt familj, perfekt pojkvän som funnits vid min sida i 6 år, massa underbara vänner, har en utbildning som undersköterska, fast jobb och håller på med en utbildnning till på universitet till arbetsterapeut!! Är frisk, har körkort, har pengar så jag klarar mig och ja massa mer! Varför ska jag då deppa ibland?!?!
De känns så bra just nu!!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Gud vilken söt bild :)

2009-05-17 @ 09:46:13
Postat av: Sandra

Ah. Hittade till din blogg, då du skrivit den på Msn. Och måste ju säga att detta inlägget var klockrent! KLART du är grym!! Kram från Sandra i klassen :)

2009-05-22 @ 16:18:31
Postat av: Andrea

Ohh tack sabina :) Och tack Sandra, kul du hittat till min blogg :D

2009-05-22 @ 17:09:20
URL: http://livetsomandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0