Stör mig!!

Helt galet vad jag stör mig på dig. Att du har blivit den du är idag är helt sjukt, katastrof och lite komiskt!! För man bara skrattar åt hela situationen. Att du inte har mognat nått alls, läskigt!?! Men men när du väl behöver mig baby så är jag inte här...nooppe!! Precis som du inte är här för mig eller någonsin varit ?..inte på riktigt iaf..

Jaha plugget går väll inte så bra de heller idag, tycker jag mest gör massa annat!! Inte bra för mig att plugga vid datorn för då tänker jag allt mitt i läsandet och skrivadet "ohh måste bara kolla en sak" mm bra Andrea!! Sen skriver jag med 100000 människor på msn, smart!!


Kom på att hela denna dagen är jag ju ensam, jonte är ju i tyskland och köper alkohol alkohol alkohol och sen ska han dirket till en vän där de ska sitta alla killar, dricka öl, grilla och titta på den stora matchen!!

Själv ska jag drunkna bland mina papper och gnälla över mitt liv haha nää så farligt är de inte!! Men detta är en otroligt seg och tråkigt tenta..blää! Tentan är på allt vi har haft under denna terminen och för fan va de är mkt haha. De ska man då trycka in i fyra olika ämnen, P- ADL som då är olika sjukdomar och typ hur man förflyttar dessa männiksor osv, sen är de nått som heter Rörelseorganen som är alla sjukdomar man kan ha i armar och händer (allt på latin såklart), nerv skador, ledskador osv..där ingår även ortoser och andra mediciska behandlingar vi ska kunna. Sen är vi ju även arbetsrehabilitering och typ nått med sittställningar, olika sjukdomar o ilka rullstolar, olika funktioner med olika behandlingar. Tack för denna roliga och stora tenta. Tentar är muntlig och praktisk..en kvart innan tentan får man ett brev på ett patentfall och blir inskickad i ett rum där man då ska göra nått av detta jag har rabblat upp (man vet inte vad förrän man får sitt brev) man har alltså en kvart på sig att förbereda sig innan man går in till läraren och blir grillad, öga mot öga! När man sedan är klar får man reda på om man klarat de eller inte och då får man ett nytt brev...med ett nytt fall och ett nytt ämne, även här en kvart på sig att förbereda sig!! man får sammanlagt 3 kuvär..jag har mina tentor tisdag klockan 09.00 till 12.00!! suger rumpa men jag har inställningen att jag även ska klara denna tentan!!
Phh vilken tråk känsla jag fick nu, att veta att sdetta är min dag och kväll!!

Kanske träna sen igen?? mycket roligare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0