Vilken dag!

Hej alla där ute. Guud vilken dag haha! Började med att jag gick upp vid kvart i sex, tvinga mig själv hoppa in i duschen men jag var knappt vaken, där stod jag och blunda och visste knappt om jag tog schampoo eller balsam först :S men men de bleev nog bra!! Sminka mig nästan också meddans jag blunda och ja ni fattar...en sån dag idag då man inte vill eller kan vakna! Sen i skolan hade vi seminarium..fan jag som hatar redovisa..men de gick bra! Hela dagen idag i skolan var jag som ett levande lik,  helt slut! Är så jobbigt att jobba heler och sen gå i skolan under vecko dagarna, usch..

När jag sen vid fyra tiden skulle ta tåget hem blir ju de jävlatåget såklart inställt, tack för den!Tvingades ta ett segetåg som stannar överallt bland alla åkrar och kor (kände mig nästan som hemma i glumslöv)
Väl inne i stan träffa jag tina direkt och vi träna och träna och träna, efter de var de bara att hoppa på cykeln och köra hem till jonathan! nu har jag duschat och ätit och jag är tröttare än döden, de lovar jag!! Nä nu ska vi se film...men fan borde plugga..seminarium i morgon igen, de suger!!



"Det kallas kärlek"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0