Familjelycka!

Hej gott folk! Igår skulle Jonathan och killarna festa och tråkigt som det är att bara sitta hemma själv körde jag till mina päron i Glumslöv. Pappa skulle nämligen också på fest så igår kväll blev det mamma- dotter mys! Jag kom dit vid 17.00 och körde pappa till festen i Landskrona, mamma var också med på ett hörn i bilen eftersom hon och jag skulle ut och äta på restaurang :) När vi lämnat pappa och hittat parkering gick vi en runsa på stan eftersom affärerna hade öppet ett tag till, jag prova ett par jeans och dom satt snyggt som snyggast på mig :)! Mamma var så snäll så hon betala! Sedan hitta mamma också ett par jeans, ett par mkt mkt mkt dyrare...de rike de kan och de fattiga försöker! Jag köpte ett linne som jag provat några gånger men aldrig köpt! Efter lite shopping åt vi på en jätte fin och fräsh restaurang, blev thaimat (tre må rätter) för oss båda!Då var myskänslan hög!

Sen körde vi hem och titta på mammas pojkar haha, mamma var helt chockad men jag tänkte att jag var tvungen att visa henne hur "verkligheten" kan se ut! Hon somna lite på slutet ändå!

Efter några timmar ringde pappa och jag körde till La. för att hämta honom och en till från hans jobb. När vi väl kom hem somna jag gått i soffan och beslöt mig för att stanna över natten, orka inte köra hem! Mamma bädda i mitt ex ex ex rum som jag hade när jag var mini mini :) så mysigt! Där somna jag gott kan jag lova er!

Idag startade dagen med att mamma gick till jobb och jag åt frukost med pappa. Åkte redan hem klockan 10.00 eftersom jag har en del att plugga :/
När jag kom hem låg min baby och snarka :)sällan! Jag satte mig iaf genast vid datorn och har pluggat fram till nu..såklart med massa pauser haha, love it!Jag har iaf kommit en bra bit på vägen och det är sjukt skönt.

Erika vi får ta en fika en annan dag :) Nästa vecka blir erfekt!

Om ni nu undrar varför här är 100 stavfel och massa annt konstigt i texten är som sagt för jag pluggat hela dagen och örjar få smått skrivkramp i mina falanger (fingrar på latin haha)!

hmm det var något mer jag skulle skriva men jag är inte den yngsta längre och minnet är som det är...:/



Detta är min familjelycka!Mamma, Syster Theresa, pappa och den bästa farmorn man kan ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0