God morgon mina vänner!

Nu ska jag sticka och träna, sen ska jag köra till glumlsöv där jag ska befinna mig resten av denna dag/kväll :) MYspys med mamma och pappa!
Jag ger mig själv beröm just nu för jag har lyckats att övertala Jonathan att följa med och röra på sig..hmm de tog ca 45 minuter!

Igår kväll var det ju lite halvjobbigt, men tack och lov har jag så bra familj så jag vet att dom stöttar mig, det var skönt att tala ut!

Nej nu ska jag svettas och jag ska se till så Jonathan också svettas, just nu går han mest bara och små gnäller och suckar här hemma!! Usch vad jag blir arg då, hur jobbigt ska de va att träna!?


Kommentarer
Postat av: anna

Alltid skönt att ha en familj som man kan ringa närhelst man känner sig nere... och november verkar vara en sådan månad när många (inklusive jag själv) känner att allt är lite jobbigare...

Hoppas du mår bättre idag i alla fall!

2009-11-06 @ 16:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0