Godmorgon!

eller god middag? Jonathan är iaf och köper lite frukost just nu men jag har varit vaken sedan 09.30 idag! Skönt att jag för en gång skull kunde sova så länge. Annars är ju jag den som vaknar 7 och är mega pigg!störigt är det!Jag väckte Jontemyra en timme senare iaf sen låg vi och kramades i sängen..länge!

Idag består min dag av plugg och städ, roligare "lördagsdag" blir det inte, men känner jag mig rätt så blir det en hel del pauser med kramkalas med Jonathan, en promenad och lite annat, soft!
Kvällen blir mycket trevligare än plugg och städ. Klockan sju ska jag nämligen anlända hos Tina, där vi tjejer ska äta mat och sedan ha lite party party :) Sen blir det en sväng på stan också, kolla läget och dansa loss :)
Underbara Ida har också kommit hem så det ska bli skit kul att ha henne här i några dagar!

Nej mina vänner, nu blir det lite plugg innan jontemyra kommer hem min frukost :)

Kram



Päroncider :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0