Halli hallååå

Läget där borta eller var du nu sitter någonstans!?
Här är det bra..eller njääa sådär :/!Känns som jag är påväg in i en höst/vinter depression igen som förra året men inte fan ska jag må som innan så jag kämpar med all min kraft att inte hamna där i det svarta hålet igen! Denna gågnen ska jag tro på mig själv och stå på mina egna ben! Du kan Andrea, ja fan vad du kan!!
Det blir inte bättre av att Jonathan jobbar kväll denna veckan och jag får sitta själv om kvällarna..depp depp depp! Därför har jag just nu satt på skit hög partymusik som jag sitter och sjunger och diggar till :D ni ser, jag gör allt för inte hamna där igen haha!sen har jag även börjat på en ny praktikperiod denna veckan..inom psykiatrin så det är ju inte heller så upppiggande för mig!! katastrof! Sen finns det ju så lite att göra på den praktikplatsen så jag sitter bara och stickar typ!! så just nu vill den deppigajävulen bara hoppa på mig men icke har jag bestämt mig för! Igår kväll när jag satt ensam hemma på kvällen så kände jag denna jobbiga känsla och att jag blev helt tårögd! Men inte fan börja jag gråta, jag bestämde mig för att inte göra det, att mina tankar och min själ fan inte ska bestämma över mig! Jag ska må bra, nu får det vara nog!! så adjö idiot tankar!

Jag är så jävla snygg och vacker, en otroligt fin människa som är guld värd!Jag gör så mkt för mina medmänniskor och jag är grymt bra på det. Är duktig i skolan, är väldigt rolig, snäll, är även otroligt unik och har hur många positiva sidor som helst! Min personlighet är klockren och jag bara avgudar mig själv!!

Så ska jag börja tänka om mig själv!Jag kan, jag vill och fan vad jag ska!!!

Kommentarer
Postat av: binis

DU ÄR HELT UNDERBAR!!!

2009-11-06 @ 09:33:53
Postat av: emmms

Angiestar, du är bäst!

man får gråta ibland. det är sönt att få ut det.

Efter det akn du skratta å vara glad igen.

För du är ju en skitfin & duktig tjej.. det vet du!

Älskar dig <3

2009-11-11 @ 18:32:27
URL: http://emmatalang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0