Mådagsångest!

plugg plugg plugg, fortfarande denna sjukatenta som ska bli klar denna vecka..jaja de fixar jag :)
Har nyss kommit hem från Ica maxi, köpte lite mat och även lite nya blommor! Sist jag handla blommor hade jag skit brottom och tog några växter bara, typ tre stycken, jodå..kom hem och de stod på dom massa man skulle tänka på och att de var känsliga! Dom dog väääldigt fort kan jag säga...sen har dom bara stått här hemma i krukorna haha så tråkigt de har sätt ut, men nu har jag bytt ut dom mot röda fina julstjärnor istället :)

När jonathan kom hem idag hade jag gjort en överraskning till honom, så glad han blev :) ibland behövs det bara göras något litet, litet för att visa sin kärlek :D

Nej mina vänner, nu ska jag hinna plugga innan det är älskade ullared på TV!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0